Πιστοποιημένη λύση απο την ΑΑΔΕ

Διαθέσιμα πακέτα

e-Ταμειακή Start Bundle

Ότι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις 

  • Έκδοση αποδείξεων λιανικών συναλλαγών
  • Αποδοχή καρτών μέσω της ePay
  • Έκδοση αποδείξεων με αδύναμη ή και χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο
  • Επιλογή διαμόρφωσης έως και 3 κατηγορίες ειδών
  • Αυτόματη αποστολή αρχείου παραστατικών στον λογιστή σας με email
  • Αποθήκευση πελατών για την ταχύτατη έκδοση απόδειξης
  • Έκδοση Πιστωτικών-Ακυρωτικών αποδείξεων
  • Εκτύπωση σε χαρτί Α4,Α5 και θερμικούς εκτυπωτές (ESC protocol)

 22€  11.99€ /μήνα

Περιλαμβάνει ενεργοποίηση υπηρεσιών MyData και 2 ώρες υποστήριξη, με κόστος 50€/έτος

H αγορά πραγματοποιείται εντός της εφαρμογής

 20€  9.99€ /μήνα

Περιλαμβάνει ενεργοποίηση υπηρεσιών MyData και 2 ώρες υποστήριξη, με κόστος 50€/έτος

H αγορά πραγματοποιείται εντός της εφαρμογής

Επικοινωνία

e-Ταμειακή Business Bundle

Πλήρης ψηφιακή ταμειακή μηχανή! 

  • Ότι περιλαμβάνει το πακέτο e-Ταμειακή Start
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Παραγγελιοληψίας
  • Κλείσιμο-Αλλαγή Τραπεζιών
  • Μεικτός τρόπος πληρωμής(Κλείσιμο τραπεζιού με αποδοχή πολλαπλών καρτών και μετρητών)
  • Διασύνδεση με όλα τα συστήματα παραγγελιοληψίας της αγοράς
  • Έκδοση αποδείξεων για εμπορεύματα-προιόντα αλλά και για υπηρεσίες
  • Επιλογή διαμόρφωσης έως και 20 κατηγορίες ειδών
  • Υποστήριξη barcode scanner
  • Έκδοση αποδείξεων φόρου διαμονής για ξενοδοχεία
  • Επιλογη έκδοσης απόδειξης μηδενικού ΦΠΑ με αιτιολογία εξαίρεσης
  • Έκδοση τιμολογίων

 56€  12.99€ /μήνα

Περιλαμβάνει ενεργοποίηση υπηρεσιών MyData και 2 ώρες υποστήριξη, με κόστος 50€/έτος
Περιλαμβάνει υπηρεσίες έκδοσης τιμολογίων ERP Invoicing, με κόστος 50€/έτος

Δωρεάν με voucher ψηφιακού μετασχηματισμού

Επικοινωνία

 

Ολοκληρωμένο Σύστημα Παραγγελιοληψίας

  • Έκδοση Δελτίου παραγγελίας με επιλογή αριθμού τραπεζιού και άμεση αποστολή στο MyData μέσω παρόχου
  • Εύρεση παραγγελιών με βάση το τραπέζι και την ημερομηνία έκδοσης
  • Επεξεργασία και αλλαγή τραπεζιού παραγγελίας
  • Κλείσιμο πολλαπλών παραγγελιών(ακόμα και με διαφορετικό αριθμό τραπεζιού) σε ένα παραστατικό
  • Επισκόπηση των προιόντων των παραγγελιών ανα τραπέζι
  • Επιλογή έκδοσης Απόδειξης Λιανικής ή Τιμολογίου Πώλησης
  • Μεικτός τρόπος πληρωμής(Έκδοση παραστατικού με αποδοχή πολλαπλών καρτών και μετρητών)
  • Άμεση συσχέτιση των παραγγελιών με το παραστατικό και ενημέρωση της καταστασης τους στο MyData μέσω παρόχου

Ερωτήσεις Αγοράς/Εγκατάστασης

Εάν έχετε ήδη τερματικό απο την τράπεζα Πειραιώς και την epay:

Ελέγξτε στο πάνω δεξιά μέρος της συσκευής αν αναγράφει το μοντέλο Α920 ή A920 pro. Αν δεν αναγράφει το συγκεκριμένο μοντέλο πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα Πειραιώς για αναβάθμιση του τερματικού σας. Αν το μοντέλο του τερματικού σας είναι το A920 pro, τότε το τερματικό μπορεί να υποδεχτεί την eΤαμειακή

Εάν δεν έχετε τερματικό απο την τράπεζα Πειραιώς:

Για να χρησιμοποιήσετε την eΤαμειακή σε τερματικό POS πρέπει να μεταβείτε σε ένα κατάστημα της τράπεζας Πειραιώς με την ταυτότητα σας για να αποκτήσετε τερματικό POS με την eΤαμειακή.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή eΤαμειακή και να εκδίδετε αποδείξεις και να λαμβάνετε κάρτες απευθείας απο το κινητό ή το tablet σας, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Κατεβάζετε την εφαρμογή eΤαμειακή στην συσκευή σας, την ανοίγετε και την πρώτη φορά κάνετε κλικ πάνω στο κουμπί “ΑΓΟΡΑ”. Επιλέγετε το πακέτο που επιθυμείτε και ακολουθείτε τις οδηγίες αγοράς και ενεργοποίησης.
  2. Απο το play store για Android κατεβάζετε την εφαρμογή epay softpos για να μπορείτε να λαμβάνετε κάρτες απευθείας απο το κινητό σας. Ανοίγετε την εφαρμογή και ακολουθείτε τις οδηγίες ενεργοποίησης.

Αφου βεβαιωθείτε οτι το τερματικό σας είναι συμβατό, ελέγχοντας το μοντέλο του στην συσκευή επάνω δεξία (πρέπει να αναγράφει Α920 pro), μπορείτε να κατεβάσετε τις οδηγίες εγκατάστασης κάνοντας κλικ εδώ

Το voucher εξαργυρώνεται εντός του περιβάλλοντος της εφαρμογής:

Αν πρόκειται για νέα αγορα, βάζετε τον κωδικό του voucher στο αντίστοιχο πεδίο στο τελευταίο βήμα αγοράς (ταμείο), πριν την καταχώρηση της κάρτας σας.

Αν πρόκειται για ανανέωση (έχετε ήδη αγοράσει συνδρομή), εντός της εφαρμογής πατάτε τις τρεις γραμμές που βρίσκονται στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης, μετά πηγαίνετε στις “Γενικές Ρυθμίσεις” και τέλος πατάτε το κουμπί “Ανανέωση συνδρομής”. Επιλέγετε την επιλογή “voucher”, καταχωρείτε τον κωδικό και ακολουθείτε τις οδηγίες.

Λόγω της ημερομηνίας λήξης της διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το παρακάτω πακέτο για περιορισμένο χρονικό διάστημα:

eΤαμειακή voucher: 50 ευρώ για 3 μήνες

Με αυτό το πακέτο έχετε 3 μήνες για να ολοκληρώσετε την διαδικασία του voucher και να πάρετε την eΤαμειακή για 1 χρόνο δωρεάν. Σε περίπτωση που δεν μπορέσετε να λάβετε το voucher μπορεί να πραγματοποιηθεί η ανανέωση με την κανονική χρέωση.

Το πακέτο θα το βρείτε εντός της εφαρμογής στα διαθέσιμα πακέτα (πατώντας στην αρχική οθόνη ενεργοποίησης το κουμπί “ΑΓΟΡΑ”)

Το voucher που εξαργυρώνετε για την eΤαμειακή είναι το Προγραμμα 3, Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ

Η αγορά πραγματοποιείται απευθείας απο την εφαρμογή. Για να ολοκληρωθεί η αγορά χρειάζεται:

  1. Να επιλέξετε το πακέτο eΤαμειακή που επιθυμείτε (αφού πατήσετε στο κουμπί “ΑΓΟΡΑ”)
  2. Να ελέγξετε οτι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα σας
  3. Να βεβαιωθείτε με την εκδότρια τράπεζα οτι η χρεωστική/πιστωτική κάρτα δέχεται επιβεβαιώτικό sms η push notification για online αγορές (αγορές μέσω διαδικτύου). Αν έχετε πραγματοποιήσει αγορά μέσω του διαδικτύου στο παρελθόν με την κάρτα σας μπορείτε να προσπεράσετε το συγκεκριμένο βήμα.

Συχνές Ερωτήσεις

Η εφαρμογή είναι η πρώτη πιστοποιημένη All in One λύση στην Ελλάδα για την διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS.

Μπορείτε να δείτε την πιστοποίηση στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ κάνοντας κλικ εδώ.

Ναι, η εφαρμογή E-Tameiaki, αντικαθιστά πλήρως την ανάγκη ταμειακής μηχανής και μπορείτε να εκδίδετε τις αποδείξεις λιανικών συναλλαγών απευθείας απο το τερματικό POS σας.

Η νομοθεσία προβλέπει την απαλλαγή απο την ταμειακή μηχανή όταν χρησιμοποιείται MyData μέσω παρόχου. Η Primer Software είναι αδειοδοτημένος πάροχος MyData, όπως διαφαίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο της ΑΑΔΕ:

https://www.aade.gr/adeiodotimena-logismika-parohon-ilektronikis-timologisis

Ναι, μπορείτε να συνεχίσετε να παίρνετε κάρτες απο το POS σας μέσω της ePay.

Η eΤαμειακή υποστηρίζει όλους τους τρόπους πληρωμής συμπεριλαμβανομένων

  • Μετρητών
  • Κάρτας
  • Τραπεζικού λογαριασμού
  • Επι πιστώσει
  • Προείσπραξη

Η eΤαμειακή σε σύντομο χρονικό διάστημα θα λάβει αναβάθμιση με την οποία θα μπορεί να εκδίδει τιμολόγια.

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Primer ERP για να εκδώσετε όλους τους τύπους τιμολογίων με ή χωρίς φόρους, τέλη και χαρτόσημα. Επιπρόσθετα το Primer ERP υποστηρίζει:

  • Αυτόματη και άμεση (online) ενημέρωση των αποδείξεων απο την eΤαμειακή
  • Αναλυτικές εκτυπώσεις για τις πωλήσεις, εισπράξεις, αγορές κλπ
  • MyData report με ανάλυση παραστατικών που έχουν εκδoθεί και αντίστοιχα τι παραστατικά υπάρχουν στο MyData
  • Υποστήριξη κάρτας εργασίας

..και πολλά ακόμα

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ

Όχι, δεν χρειάζεστε εξτρά σύνδεση ίντερνετ για την λειτουργία της eΤαμειακή.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσετε το συμβατό τερματικό POS της τράπεζας Πειραιώς (A920 pro), οι αποδείξεις εκδίδονται χρησιμοποιώντας την κάρτα sim του τερματικού χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε την eΤαμειακή στο κινητό σας, αρκεί η κάρτα sim που έχετε στο κινητό, εφόσον έχει επαρκή δεδομένα (data) για ίντερνετ.

Εναλλακτικά και προαιρετικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δίκτυο Wifi.

Ναι, η εφαρμογή δύναται να λειτουργήσει χωρίς ιντερνετ για 48 ώρες συνεχόμενα. Εκδίδετε τις αποδείξεις σας κανονικά και αποστέλλονται αυτόματα χωρίς καμία ενέργεια απο εσάς αμέσως μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση με το ίντερνετ.

Το ίδιο ισχύει και για περιοχές που έχουν χαμηλές ταχύτητες ή διακοπτόμενο ίντερνετ. Η εφαρμογή λειτουργεί απρόσκοπτα και αποστέλλει τις αποδείξεις στο παρασκήνιο χωρίς καμία απαιτούμενη ενέργεια απο τον χρήστη.

Όχι, η εφαρμογή εγκαθίσταται αυτόματα επάνω στο τερματικό. Με αυτόν τον τρόπο έχετε την αξιοπιστία και την ταχύτητα που σας δίνει μία συσκευή που λειτουργεί αυτόνομα χωρίς την ανάγκη του γρήγορου ίντερνετ.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη καθώς βρίσκεται στο τερματικό σας.

Το MyData είναι η ελάχιστη υποχρέωση που έχουν όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις απο 1/1/2021. Περιλαμβάνει την ασύγχρονη αποστολή όλων των παραστατικών προς την ΑΑΔΕ και δεν αντικαθιστά τον φορολογικό μηχανισμό ή την ταμειακή μηχανή.

Το MyData μέσω παρόχου είναι η σύγχρονη (online,άμεση) αποστολή των παραστατικών πωλήσεων προς την ΑΑΔΕ. Η χρήση του αντικαθιστά τον φορολογικό μηχανισμό και οποιοδήποτε άλλο μηχάνημα πέραν του υπολογιστή ή του smartphone, όπως επίσης δίνει τα φορολογικά οφέλη:

3ετής παραγραφή για φορολογικό έλεγχο
Υπεραπόσβεση όλων των δαπανών που πραγματοποιήθηκαν για το MyData (παρόχου, λογισμικού και τεχνικού εξοπλισμού) στο 200%.

Οι αποδείξεις εκδίδονται με MyData μέσω παρόχου και ως εκ τούτου αποστέλλονται στο αντίστοιχο κανάλι (MyData μέσω παρόχου). Δεν υπάρχει ανάγκη αποστολής στο eSend.

Δεδομένου οτι η eΤαμειακή λειτουργεί με Mydata μέσω παρόχου δεν υπάρχει ανάγκη τήρησης βιβλίου ταμειακής μηχανής.

Στο aade.gr δηλώνετε μόνο την Primer ως πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης και αποδέχεστε την σύμβαση του παρόχου στο gov.gr

Για τα δύο παραπάνω βήματα σας αποστέλλονται αναλυτικές οδηγίες με email μετά την πραγματοποίηση της αγοράς σας.

Δεν υπάρχει όριο στην έκδοση αποδείξεων. Υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης 10.000 αποδείξεων ανά μήνα (120.000 αποδείξεις ανά έτος).

Αν έχετε ανάγκη για περισσότερες αποδείξεις απο την πολιτική ορθής χρήσης, επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Η Primer Software κατέχει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την eΤαμειακή και απαγορεύεται η μη εξουσιοδοτημένη αντιγραφή ή εκμετάλλευση.