ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ #
1.1 Κατέβασμα του Plugin #
Πριν την εγκατάσταση του Plugin, θα χρειαστεί να γίνει download (κατέβασμα) από την ιστοσελίδα της Primer. Το αρχείο που θα αποθηκευτεί είναι της μορφής zip.
Δεν χρειάζεται στην αρχή να ανοιχτεί το αρχείο, απλά να γνωρίζετε το σημείο που έχει αποθηκευτεί και θα γίνει η χρήση του στην συνέχεια σύμφωνα με τις οδηγίες που ακολουθούν.
1.2 Ανέβασμα του Plugin στο WordPress #
Ανοίγοντας το WordPress της σελίδας σας, η πρώτη κίνηση είναι να ανοίξετε το Dashboard. Εφόσον αυτό ανοίξει, θα εμφανιστεί όπως φαίνεται και στην φωτογραφία παρακάτω ένα μενού. Εκεί επιλέγετε το “Plugins”. Και αμέσως μετά στην νέα σελίδα που έχει ανοίξει επιλέγετε το “Add New”.
Ένας άλλος τρόπος για να γίνει η προσθήκη ενός νέου Plugin, ενώ είστε στο Dashboard, είναι απλά έχοντας το ποντίκι πάνω στο “Plugins”, εμφανίζει αυτόματα νέο μενού και εκεί μπορείτε επίσης να πατήσετε το “Αdd New”.
Εφόσον έχετε πατήσει το “Add New”, θα εμφανιστεί η ακόλουθη σελίδα και εκεί επιλέγετε το “Upload Plugin”.
Για να γίνει το ανέβασμα του Plugin στο WordPress χρειάζεται να επιλεγεί το “Choose File” και εδώ είναι το σημείο όπου θα χρησιμοποιηθεί το .zip αρχείο που κατεβάσατε προηγουμένως από το site της primer.
Επιλέγοντας το αρχείο στο σημείο που έχει αποθηκευτεί ανάλογα την συσκευή σας, με το “Install Now” θα γίνει το ανέβασμα.
Αν σας εμφανιστεί μήνυμα σφάλματος για υπέρβαση της μέγιστης χωρητικότητας αρχείου (προσπαθείτε να ανεβάσετε αρχείο μεγαλύτερο από 5Μb), παρακαλώ επικοινωνήστε με τον πάροχο σας.
Για να μπορέσετε να το βρείτε το “Primer My Data” στην λίστα των Plugins σας, μόλις γίνει το ανέβασμα θα επιλέξετε το “Activate plugin” και θα είναι διαθέσιμο για χρήση.
(Βεβαιωθείτε στις Ρυθμίσεις/Settings στο Dashboard του WordPress, πατώντας από την λίστα που θα εμφανιστεί το Μόνιμοι σύνδεσμοι/Permalinks, πως το Όνομα άρθρου/ Post name είναι επιλεγμένο σε περίπτωση που δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στην εγκατάσταση του Plugin.)
1.3 Ενεργοποίηση του Plugin #
Έχοντας κάνει σωστά το ανέβασμα του Plugin με τις οδηγίες που δόθηκαν στις προηγούμενες ενότητες, στο Dashboard του WordPress στην λίστα αριστερά θα εμφανιστεί και μια νέα καρτέλα το “Primer MyData”. Ως υποκαρτέλες θα σας εμφανιστούν τα “Παραγγελίες”, “Παραστατικά”, “Ρυθμίσεις” και “Άδεια χρήσης και Γενικές Ρυθμίσεις”.
Για να γίνει η ενεργοποίηση του Plugin χρειάζεται να επιλεγεί το “ Άδεια χρήσης και Γενικές Ρυθμίσεις ” και θα εμφανιστεί η ακόλουθη σελίδα.
Με την αγορά του Plugin από το site της primer μαζί με το αρχείο zip, σας έχουν σταλεί ο σειριακός αριθμός για την ενεργοποίησή του, ένα username (όνομα χρήστη) και ένα password (κωδικός) .
Ο σειριακός αριθμός που σας έχει σταλεί, πρέπει να βρίσκεται στο πεδίο “Κλειδί άδειας χρήσης”. Στην συνέχεια συμπληρώνετε τα username και password που σας δόθηκαν στα αντίστοιχα πεδία. Αφού συμπληρωθούν τα ανωτέρω πεδία, επιλέγετε “Ενεργοποίηση άδειας χρήσης”, ώστε να γίνει επαλήθευση των στοιχείων σας.
Το “Πακέτο Plugin” και “Πακέτο MyData” δείχνουν το είδος του πακέτου που έχετε επιλέξει για αγορά και το “Ημερομηνία λήξης” σας ενημερώνει για την υπολειπόμενη διάρκεια της της συνδρομής σας. Το “Υπολειπόμενα παραστατικά MyData για αυτόν τον μήνα” σας ενημερώνει για τον αριθμό των παραστατικών που έχετε ακόμα διαθέσιμα προς έκδοση, ανάλογα με το πακέτο συνδρομής που χρησιμοποιείτε.
1.3.1. Πρώτη ενεργοποίηση του Plugin- Υπογραφή σύμβασης #
Για την πρώτη ενεργοποίηση του Plugin, εφόσον έχετε πληκτρολογήσει τον σειριακό αριθμό, το όνομα χρήστη και τον κωδικό χρήστη, πατώντας το “Ενεργοποίηση άδειας χρήσης” θα γίνει έλεγχος των στοιχείων που έχετε δώσει. Μόλις αυτή η ενέργεια ολοκληρωθεί θα σας εμφανιστεί μια νέα σελίδα με τους Όρους χρήσης του Plugin. Επιλέγοντας “Αποδοχή” θα προχωρήσει η διαδικασία της ενεργοποίησης της επιχείρησης σας εμφανίζοντας την ακόλουθη σελίδα.
Στα παραπάνω πεδία συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, το όνομα της επιχείρησης, το διακριτικό τίτλο, την δραστηριότητα της επιχείρησης, την διεύθυνση της έδρας, τον ΑΦΜ, αριθμό ΓΕΜΗ, τηλέφωνο και email της επιχείρησης, περιοχή, Τ.Κ. και ΔΟΥ. Μόλις αυτά συμπληρωθούν επιλέγετε το “Συνέχεια” για το επόμενο βήμα.
Θα εμφανιστεί η ακόλουθη σελίδα, όπου ζητείται το όνομα και το επίθετο του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης (επιχείρηση εκδότης) όπως επίσης και το ΑΦΜ.
Τα ως άνω στοιχεία είναι απαραίτητα για την σύμβαση MyData μεταξύ της επιχείρησης εκδότη και του παρόχου Primer Software.
Μόλις αυτά συμπληρωθούν επιλέγετε το “Καταχώρηση”. Θα εμφανιστεί μια σελίδα επιβεβαίωσης όλων των στοιχείων που έχετε ήδη υποβάλει τα οποία θα πρέπει να συμπίπτουν με αυτά που εμφανίζονται στην εικόνα της επιχείρησης στο Taxisnet και επιλέγετε “Συνέχεια” για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης της νέας επιχείρησης.
Τρόπος 1 (διαθέσιμος από 17.12.2021):
Μετά την πάροδο μιας εργάσιμης ημέρας θα χρειαστεί να εισέλθετε στην ιστοσελίδα του gov.gr (ψηφιακή βεβαίωση ιδιωτικού συμφωνητικού) και κατόπιν επιλέγοντας το “Εκκρεμότητες” στην διεύθυνση https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/psephiake-bebaiose-idiotikou-sumphonetikou να αποδεχτείτε την σύμβαση.
Η αποδοχή της σύμβασης πραγματοποιείται μία φορά και είναι απαραίτητη ώστε να προχωρήσει η διαδικασία της διασύνδεσης με πάροχο.
Εφόσον έχει πραγματοποιηθεί η αποδοχή, μετά την πάροδο μιας εργάσιμης ημέρας, θα ανοίξετε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://www1.gsis.gr/taxisnet/mytaxisnet/protected/authorizations.htm?tab=r στην εφαρμογή της ΑΑΔΕ και θα κάνετε Είσοδο με τα διαπιστευτήριά σας. Κατόπιν, θα ανατρέξετε στην διαχείριση εξουσιοδοτήσεων (στο κάτω μέρος της οθόνης), και θα δημιουργήσετε Νέα Εξουσιοδότηση σε Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης επιλέγοντας την Primer ως πάροχο MyData με το ΑΦΜ της 800566476.
Μετά τον έλεγχο της διαδικασίας από εμάς και την αποδοχή του αιτήματος παρόχου, θα πραγματοποιηθεί η ολοκλήρωση της πρώτης ενεργοποίησης MyData και θα μπορείτε να ξεκινήσετε να εκδίδετε τα παραστατικά σας.
Τρόπος 2:
Κατεβάζετε την σύμβαση από τον παρακάτω σύνδεσμο https://primer.gr/wp-content/uploads/2021/11/%CE%A3%CF%8D%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%A5%CE%A0%CE%91%CE%97%CE%95%CE%A3.pdf και συμπληρώνετε τα απαραίτητα πεδία, σφραγίζετε με τη σφραγίδα της επιχείρησης σας και υπογράφει ο νόμιμος εκπρόσωπος συμπληρώνοντας ολογράφως το όνομα και το ΑΦΜ του. Μόλις τα στοιχεία αυτά συμπληρωθούν επιτυχώς, θα αποστείλετε το αρχείο στο ακόλουθο email: contracts@primer.gr. Στην συνέχεια, θα ανοίξετε τον ακόλουθο σύνδεσμο https://www1.gsis.gr/taxisnet/mytaxisnet/protected/authorizations.htm?tab=r στην εφαρμογή της ΑΑΔΕ και θα κάνετε Είσοδο με τα διαπιστευτήριά σας. Κατόπιν, θα ανατρέξετε στην διαχείριση εξουσιοδοτήσεων (στο κάτω μέρος της οθόνης), και θα δημιουργήσετε Νέα Εξουσιοδότηση σε Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης επιλέγοντας την Primer ως πάροχο MyData με το ΑΦΜ της 800566476.
Μετά τον έλεγχο της διαδικασίας από εμάς και την αποδοχή του αιτήματος παρόχου, θα πραγματοποιηθεί η ολοκλήρωση της πρώτης ενεργοποίησης MyData και θα μπορείτε να ξεκινήσετε να εκδίδετε τα παραστατικά σας.
1.3.2. Ήδη υπάρχων χρήστης #
Σε περίπτωση που έχετε αγοράσει κάποιο προιόν MyData από την εταιρία μας θεωρείστε ήδη υπάρχων χρήστης.
Για τον ήδη υπάρχοντα χρήστη χρειάζεται να γίνει πληκτρολόγηση του σειριακού αριθμού, το όνομα χρήστη και τον κωδικού στα αντίστοιχα πεδία και αμέσως τα στοιχεία του χρήστη θα συμπληρωθούν αυτόματα μετά τον έλεγχο των στοιχείων.
Θα χρειαστεί πάντα με κάθε νέα ανανέωση , εφόσον έχετε ελέγξει ότι τα στοιχεία που αναγράφονται είναι τα σωστά, να χρησιμοποιείτε το “Έλεγχος συμβατότητας διακομιστή” πατώντας το “Check”, ώστε να σιγουρευτείτε πως είναι όλα “Επιτυχία ” για να μπορέσει η ΑΑΔΕ να αποδεχτεί τα παραστατικά.
Αν θέλετε να μεταβάλλετε κάποιες από τις πληροφορίες του χρήστη , μην διστάσετε να επικοινωνήστε με email στο support-plugin@primer.gr γράφοντας το username σας και τα νέα στοιχεία της επιχείρησής σας.
Με την “Ενεργοποίηση άδειας χρήσης” το προϊόν έχει ενεργοποιηθεί.
1.4 Παραμετροποίηση SMTP #
Για να γίνει παραμετροποίηση του email, επιλέγετε το “Ρυθμίσεις” στις υποκατηγορίες του “Primer MyData” από την αριστερή λίστα όπως φαίνεται και στην εικόνα παρακάτω και θα εμφανιστεί μια νέα σελίδα όπου εκεί θα επιλέξετε το “Ρυθμίσεις Email”.
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τη εταιρία που σας παρέχει το mail και να ζητήσετε τα παρακάτω στοιχεία:
Όνομα χρήστη Email
Κωδικός Email
Τύπος κρυπτογράφησης
Διακομιστής SMTP
Θύρα
και αυτά να συμπληρωθούν στα αντίστοιχα πεδία όπου ζητούνται.
Επίσης μόλις τα παραπάνω συμπληρωθούν, μπορείτε να εξατομικεύσετε τις ρυθμίσεις για τα email που θα αποστέλλονται στους πελάτες βάζοντας είτε κάποιο συγκεκριμένο θέμα είτε να κάνετε αλλαγές στο πως θα εμφανίζεται το κύριο σώμα του email.
Μόλις όλα έχουν συμπληρωθεί με το “Αποθήκευση” γίνεται η αποθήκευση των ρυθμίσεων και η παραμετροποίηση έχει έρθει εις πέρας.
1.5 Δοκιμή έκδοσης αποδείξεων #
Μόλις γίνουν τα βήματα ανεβάσματος του Plugin και παραμετροποίησης του email σας δίνεται η δυνατότητα για δοκιμή έκδοσης αποδείξεων.
Αυτό γίνεται επιλέγοντας “Ρυθμίσεις” από το αριστερό μενού και στο “Ρυθμίσεις MyData” θα αναζητήσετε το πεδίο που αναγράφει “MyData API”. Εκεί δίνονται δύο επιλογές, έχοντας ως προκαθορισμένο το “API παραγωγής”, αλλά για να γίνουν οι δοκιμές θα χρειαστεί να επιλέξετε το “δοκιμαστικό API” και αμέσως μετά το “Αποθήκευση”.
Εφόσον έχει γίνει η αλλαγή στο “δοκιμαστικό API”, τώρα δίνεται η δυνατότητα να κάνετε μια παραγγελία από το WooCommerce σας και μόλις αυτό γίνει θα εμφανιστεί η παραγγελία σας στο “Παραγγελίες” στην υποκατηγορία του “Primer MyData”.
Ανοίγοντας την σελίδα “Παραγγελίες” σας εμφανίζει τις τελευταίες παραγγελίες που έχουν γίνει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αναζητείτε την τελευταία δοκιμαστική παραγγελία, την επιλέγετε και κάνετε “Έκδοση παραστατικών για τις επιλεγμένες παραγγελίες” Αυτή η επιλογή εκδίδει το παραστατικό για την συγκεκριμένη(είτε τις συγκεκριμένες) παραγγελία σας.
Από το “Παραστατικά” στο αριστερό μενού μπορείτε να δείτε την λίστα με τα παραστατικά σας τα οποία έχουν εκδοθεί και επιλέγοντας το κάθε παραστατικό ξεχωριστά πατώντας πάνω στα στοιχεία του, σας δίνεται η δυνατότητα της προβολής του, ώστε να μπορεί να υπάρχει μια εικόνα στο τελικό αποτέλεσμα και μέσω της υποκατηγορίας “Ρυθμίσεις” στο Plugin, να γίνουν αλλαγές στην εμφάνιση.
Επίσης επιλέγοντας είτε ένα είτε περισσότερα παραστατικά μπορείτε να τα αποστείλετε σε email, ώστε να δείτε την διαδικασία αποστολής με email και την εμφάνιση του email Επίσης δίνεται η δυνατότητα να κατεβάσετε τα παραστατικά στην συσκευή σας.