Νέα σειρά ταμειακών μηχανών Οmni: Ολοκληρωμένο πλήρες ταμειακό σύστημα για τη σύγχρονη επιχείρηση
Νέο πρωτοποριακό πακέτο ολοκληρωμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης για την επιχείρησή σας. Τιμολογήστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας απευθείας από μία μόνο συσκευή, χωρίς ERP, χωρίς φορολογικό μηχανισμό και χωρίς την έκδοση Ζ, σε απευθείας σύνδεση με τον λογιστή, μέσω της Primer Software*.
*Η Primer Software είναι Πιστοποιημένος Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την ΑΑΔΕ


Ταμειακή Omni


Το απόλυτο compact POS
Ταχύτητα, φορητότητα και ευελιξία
Αξιόπιστη λύση, ιδανική για την αποδοχή πληρωμών και την εκτύπωση παραστατικών, με κορυφαία οθόνη αφής και τεχνικά χαρακτηριστικά που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες σας για ταχύτητα, φορητότητα και ευελιξία.
- Ταχύτατος επεξεργαστής Quad-Core 2.0GHz
- Ταχύτατη μνήμη 3GB RAM υψηλών επιδόσεων
- Ενσωματωμένος barcode scanner
- Ενσωματωμένος θερμικός εκτυπωτής
- Εμπρόσθια και οπίσθια κάμερα υψηλής ευκρίνειας
- Οθόνη 5,5 '' υψηλής ανάλυσης
- Μπαταρία με μεγάλη διάρκεια ζωής
- NFC Reader
- Bluetooth, Wi-Fi & 4G
Επιλέξτε τη συνδρομή που θέλετε
Omni Start
Ότι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις
- Έκδοση αποδείξεων λιανικών συναλλαγών.
- Έκδοση αποδείξεων με αδύναμη ή και χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο.
- Επιλογή διαμόρφωσης έως και 3 διαφορετικά είδη.
- Αυτόματη αποστολή αρχείου παραστατικών στον λογιστή σας με email.
- Αποθήκευση πελατών για την ταχύτατη έκδοση απόδειξης.
- Έκδοση Πιστωτικών-Ακυρωτικών αποδείξεων.
- 4G SIM Card
0€ 0€ / Μήνα
MyData Απεριόριστα – Ισχύει πολιτική ορθής χρήσης
10.000 παραστατικών/μήνα – 120.000 παραστατικά/έτος
Περιλαμβάνει ενεργοποίηση υπηρεσιών MyData και 2 ώρες υποστήριξη, με κόστος 50€ το έτος
Περιλαμβάνει υπηρεσίες αρχικής παραμετροποίησης συσκευής με κόστος 175€
Ετήσια Συνδρομή
Οι τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Omni Business
Πλήρης ψηφιακή ταμειακή μηχανή!
- Ότι περιλαμβάνει το πακέτο Omni Start.
- Έκδοση αποδείξεων για εμπορεύματα-προϊόντα αλλά και για υπηρεσίες.
- Επιλογή διαμόρφωσης έως και 20 διαφορετικά είδη.
- Υποστήριξη barcode scanner με χρήση συσκευής barcode ή της κάμερας της συσκευής.
- Έκδοση αποδείξεων φόρου διαμονής για ξενοδοχεία.
- Επιλογή έκδοσης απόδειξης μηδενικού ΦΠΑ με αιτιολογία εξαίρεσης.
- Έκδοση τιμολογίων.
0€0€ / Μήνα
MyData Απεριόριστα – Ισχύει πολιτική ορθής χρήσης
10.000 παραστατικών/μήνα – 120.000 παραστατικά/έτος
Περιλαμβάνει υπηρεσίες έκδοσης τιμολογίων ERP Invoicing, με κόστος 50€ το έτος
Περιλαμβάνει υπηρεσίες αρχικής παραμετροποίησης συσκευής με κόστος 175€
Ετήσια Συνδρομή
Οι τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Έλεγχος Εγκυρότητας Α.Φ.Μ.
×Παρακαλώ εισάγετε το Α.Φ.Μ. της επιχείρησης σας για να δείτε τις τιμές.
Ταμειακή Omni Plus


Ολοκληρωμένο ταμειακό σύστημα
Πλήρης ταμειακή μηχανή με οθόνη πελάτη
Ολοκληρωμένη συσκευή POS με ενσωματωμένο εκτυπωτή, σαρωτή και NFC reader, η οποία βασίζεται σε λειτουργικό Android 13 με εξαπύρηνο επεξεργαστή και προσφέρει τη μέγιστη απόδοση και την ταχύτερη εκκίνηση εφαρμογών.
- Ταχύτατος επεξεργαστής Qualcomm hexa-core 2.4/1.9GHz
- Ταχύτατη μνήμη 4GB RAM υψηλών επιδόσεων
- Ενσωματωμένος barcode scanner
- Ενσωματωμένος θερμικός εκτυπωτής
- Εμπρόσθια και οπίσθια κάμερα υψηλής ευκρίνειας
- Οθόνη 10,1" υψηλής ανάλυσης
- Μπαταρία με μεγάλη διάρκεια ζωής
- NFC Reader
- Bluetooth, Wi-Fi & 4G
Επιλέξτε τη συνδρομή που θέλετε
Omni Plus Start
Ότι χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις
- Έκδοση αποδείξεων λιανικών συναλλαγών.
- Έκδοση αποδείξεων με αδύναμη ή και χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο.
- Επιλογή διαμόρφωσης έως και 3 διαφορετικά είδη.
- Αυτόματη αποστολή αρχείου παραστατικών στον λογιστή σας με email.
- Αποθήκευση πελατών για την ταχύτατη έκδοση απόδειξης.
- Έκδοση Πιστωτικών-Ακυρωτικών αποδείξεων.
- 4G SIM Card
0€ 0€ / Μήνα
MyData Απεριόριστα – Ισχύει πολιτική ορθής χρήσης
10.000 παραστατικών/μήνα – 120.000 παραστατικά/έτος
Περιλαμβάνει ενεργοποίηση υπηρεσιών MyData και 2 ώρες υποστήριξη, με κόστος 50€ το έτος
Περιλαμβάνει υπηρεσίες αρχικής παραμετροποίησης συσκευής με κόστος 380€
Ετήσια Συνδρομή
Οι τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Omni Plus Business
Πλήρης ψηφιακή ταμειακή μηχανή!
- Ότι περιλαμβάνει το πακέτο Omni Plus Start.
- Έκδοση αποδείξεων για εμπορεύματα-προϊόντα αλλά και για υπηρεσίες.
- Επιλογή διαμόρφωσης έως και 20 διαφορετικά είδη.
- Υποστήριξη barcode scanner με χρήση συσκευής barcode ή της κάμερας της συσκευής.
- Έκδοση αποδείξεων φόρου διαμονής για ξενοδοχεία.
- Επιλογή έκδοσης απόδειξης μηδενικού ΦΠΑ με αιτιολογία εξαίρεσης.
- Έκδοση τιμολογίων.
0€0€ / Μήνα
MyData Απεριόριστα – Ισχύει πολιτική ορθής χρήσης
10.000 παραστατικών/μήνα – 120.000 παραστατικά/έτος
Περιλαμβάνει υπηρεσίες έκδοσης τιμολογίων ERP Invoicing, με κόστος 50€ το έτος
Περιλαμβάνει υπηρεσίες αρχικής παραμετροποίησης συσκευής με κόστος 380€
Ετήσια Συνδρομή
Οι τιμές δεν συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.
Έλεγχος Εγκυρότητας Α.Φ.Μ.
×Παρακαλώ εισάγετε το Α.Φ.Μ. της επιχείρησης σας για να δείτε τις τιμές.
Οι ταμειακές μηχανές της σειράς Οmni συνδυάζουν:
Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης e-ταμειακή
Σύγχρονη και αυτοματοποιημένη λύση για την διαδικασία έκδοσης και διαβίβασης παραστατικών από οποιαδήποτε συσκευή με MyData μέσω παρόχου.
Υπηρεσίες Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την Primer Software
Ασφαλής τιμολόγηση σε όλες τις επιχειρήσεις από την Primer Software, η οποία είναι αδειοδοτημένη με αναβαθμισμένη πιστοποίηση σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ΠΟΛ Α.1158/2023
Αποδοχή πληρωμών από οποιαδήποτε κάρτα
Soft POS τελευταίας τεχνολογίας για την αποδοχή πληρωμών μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας.
Καινοτομία για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών σας
Τα πλεονεκτήματα των ταμειακών μας μηχανών για την επιχείρησή σας

Εύκολη διασύνδεση
Η All-In-One λύση μας προσφέρει άμεση και αυτόματη διασύνδεση με όλα τα ιδρύματα πληρωμών, καθώς και NFC reader για πληρωμές από όλες τις διεθνείς κάρτες, όπως MasterCard, Visa, UPI, Amex, Diners καθώς επίσης και εναλλακτικούς τρόπους πληρωμών μέσω ψηφιακών πορτοφολιών, όπως ApplePay, GooglePay, κλπ..

Offline λειτουργία
Η εφαρμογή e-ταμειακή μπορεί να λειτουργεί εκτός σύνδεσης για 48 συνεχόμενες ώρες. Εκδίδετε τις αποδείξεις σας κανονικά και αποστέλλονται αυτόματα χωρίς καμία ενέργεια από εσάς αμέσως μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση στο διαδίκτυο.

Πιστοποιημένος πάροχος MyData
Η Primer Software αναλαμβάνει την ευθύνη της αυτόματης διαβίβασης των παραστατικών σας στο myDATA χωρίς καμία ενέργεια από τη μεριά σας. Έτσι, αποφεύγετε τυχόν λάθη και καθυστερήσεις, και η επιχείρησή σας θεωρείται πάντα συνεπής στις υποχρεώσεις της προς την ΑΑΔΕ.

Αυτόματες αναβαθμίσεις λογισμικού
Το σύστημα υποστηρίζει αυτόματες αναβαθμίσεις του λογισμικού για την άμεση ενεργοποίηση νέων λειτουργιών και βελτιώσεων, χωρίς την ανάγκη παρέμβασης τεχνικού.

Αυτόματη αποστολή στον λογιστή σας
Όλες οι αποδείξεις λιανικής διαβιβάζονται αυτόματα στον λογιστή σας και στο MyData, χωρίς να χρειάζεται η αποστολή Ζ. Έτσι, μειώνεται ο φόρτος εργασίας, περιορίζονται τα λάθη και διασφαλίζεται η πλήρης συμμόρφωση με τη φορολογική νομοθεσία.

Υποστήριξη Barcode scanning
Το τερματικό διαθέτει ενσωματωμένο barcode scanner, το οποίο δίνει τη δυνατότητα άμεσης αναγνώρισης των προϊόντων κατά τη διάρκεια της πώλησης ή της προετοιμασίας παραγγελιών. Με ένα απλό σκανάρισμα, το σύστημα εντοπίζει το είδος, ανακτά την τιμή και τα χαρακτηριστικά του και το καταχωρεί αυτόματα στην απόδειξη.
Είσαι κάτοχος του voucher Ψηφιακής Αναβάθμισης;
Τώρα μπορείς να κάνεις αίτηση για το voucher της Β΄Φάσης του Προγράμματος ΙΙΙ
και να αποκτήσεις την ταμειακή Οmni ή Οmni Plus με δώρο την e-ταμειακή για έναν χρόνο!
Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»
με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.
Συχνές ερωτήσεις - Αγορά/Εγκατάσταση
Τι περιλαμβάνoυν τα πακέτα της σειράς Omni;
Τα πακέτα Omni και Omni Plus περιλαμβάνουν:
- Τερματικό SUNMI V2s ή V3 Mix: Android 11 ή 13, ενσωματωμένος θερμικός εκτυπωτής (58/80 mm), 2D scanner, δυνατότητες NFC & Soft POS, Bluetooth, δυνατότητες σύνδεσης μέσω WiFi και 4G
- Εφαρμογή e-Ταμειακή της Primer: πλήρη έκδοση MyData μέσω παρόχου, offline λειτουργία έως 48 ώρες, έκδοση αποδείξεων & τιμολογίων, διασύνδεση με λογιστές
- Υπηρεσίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης από την Primer Software, αδειοδοτημένο και πιστοποιημένο πάροχο υπηρεσιών ηλεκτρονικής τιμολόγησης από την ΑΑΔΕ, σύμφωνα με την ΠΟΛ Α.1158/2023.
Παρέχεται κάποιου είδους υποστήριξη ή/και αναβαθμίσεις;
Ναι, το σύστημα υποστηρίζει αυτόματες αναβαθμίσεις του λογισμικού για την άμεση ενεργοποίηση νέων λειτουργιών και βελτιώσεων, χωρίς την ανάγκη παρέμβασης τεχνικού.
Επιπλέον, η Primer Software περιλαμβάνει στο bundle που θα αγοράσετε 2 ώρες ενεργοποίησης & υποστήριξης ετησίως.
Πώς μπορώ να εξαργυρώσω το voucher μου;
Το voucher εξαργυρώνεται εντός του περιβάλλοντος της εφαρμογής με τους εξής 2 τρόπους:
1. Αν πρόκειται για νέα αγορά: βάζετε τον κωδικό του voucher στο αντίστοιχο πεδίο στο τελευταίο βήμα αγοράς (ταμείο), πριν την καταχώρηση της κάρτας σας.
2. Αν πρόκειται για ανανέωση (έχετε ήδη αγοράσει συνδρομή): εντός της εφαρμογής πατάτε τις τρεις γραμμές που βρίσκονται στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης, μετά πηγαίνετε στις “Γενικές Ρυθμίσεις” και τέλος πατάτε το κουμπί “Ανανέωση συνδρομής”. Επιλέγετε την επιλογή “voucher”, καταχωρείτε τον κωδικό και ακολουθείτε τις οδηγίες.
Ποιο είναι το voucher που εξαργυρώνω για να αγοράσω το τερματικό με την e-ταμειακή;
Το voucher που εξαργυρώνετε για την eΤαμειακή είναι το Πρόγραμμα 3, Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ
Τι χρειάζομαι για να αγοράσω την e-ταμειακή;
Η αγορά πραγματοποιείται απευθείας από την εφαρμογή. Για να ολοκληρωθεί η αγορά χρειάζεται:
1. Να επιλέξετε το πακέτο eΤαμειακή (αφού πατήσετε στο κουμπί “ΑΓΟΡΑ”).
2. Να ελέγξετε οτι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στην τραπεζική (πιστωτική/χρεωστική) σας κάρτα.
3. Να επιβεβαιώσετε με την εκδότρια τράπεζα ότι η χρεωστική/πιστωτική κάρτα δέχεται επιβεβαιωτικό sms η push notification για online αγορές (αγορές μέσω διαδικτύου). Εάν έχετε πραγματοποιήσει αγορά με την κάρτα σας μέσω διαδικτύου στο παρελθόν, μπορείτε να προσπεράσετε το συγκεκριμένο βήμα.
Συχνές ερωτήσεις - Γενικές
Πώς αντικαθιστά την παραδοσιακή ταμειακή η e-ταμειακή;
Η εφαρμογή Primer e‑Ταμειακή λειτουργεί όπως μια πλήρης κλασική ταμειακή: εκδίδει αποδείξεις, πιστωτικά, τιμολόγια και τα διαβιβάζει τηλεματικά στο MyData μέσω παρόχου – χωρίς φορολογικό μηχανισμό ή έκδοση Ζ.
Πώς μπορώ να δέχομαι πληρωμές με την e-ταμειακή;
Η e-Ταμειακή υποστηρίζει όλους τους τρόπους πληρωμής:
- IRIS
- Μεικτός τρόπος πληρωμής
- Προέγκριση
- Μετρητά
- Κάρτα
- Μέσω τραπεζικού λογαριασμού
- Επί πιστώσει
- Προείσπραξη
Μπορώ να δέχομαι πληρωμές με κάρτα;
Βεβαίως! Το τερματικό διαθέτει NFC reader για Soft POS – αποδέχεται contactless κάρτες μέσω συμβατών εφαρμογών. Επίσης, μπορεί να συνδεθεί με τραπεζικό POS (π.χ. Viva, ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
Μπορώ να εκδίδω τιμολόγια με την e-ταμειακή;
Ναι, η e-ταμειακή μπορεί να εκδίδει τιμολόγια.
Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Primer ERP για να εκδώσετε όλους τους τύπους τιμολογίων με ή χωρίς φόρους, τέλη και χαρτόσημα.
Επιπρόσθετα το Primer ERP υποστηρίζει:
- Αυτόματη και άμεση (online) ενημέρωση των αποδείξεων απο την e-ταμειακή.
- Αναλυτικές εκτυπώσεις για τις πωλήσεις, εισπράξεις, αγορές κλπ
- MyData report με ανάλυση παραστατικών που έχουν εκδoθεί και αντίστοιχα τι παραστατικά υπάρχουν στο MyData
- Υποστήριξη κάρτας εργασίας
..και πολλά ακόμα.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.
Μπορώ να εκδίδω αποδείξεις και τιμολόγια με την e-ταμειακή εάν δεν έχω σύνδεση στο διαδίκτυο;
Ναι, η εφαρμογή e-ταμειακή δύναται να λειτουργήσει χωρίς ιντερνετ για 48 ώρες συνεχόμενα. Εκδίδετε τις αποδείξεις σας κανονικά και αποστέλλονται αυτόματα χωρίς καμία ενέργεια απο εσάς αμέσως μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση με το ίντερνετ.
Το ίδιο ισχύει και για περιοχές που έχουν χαμηλές ταχύτητες ή διακοπτόμενο ίντερνετ. Η εφαρμογή λειτουργεί απρόσκοπτα και αποστέλλει τις αποδείξεις στο παρασκήνιο χωρίς καμία απαιτούμενη ενέργεια απο τον χρήστη.
Η e-ταμειακή είναι εφαρμογή cloud;
Όχι, η εφαρμογή εγκαθίσταται αυτόματα επάνω στο τερματικό. Με αυτόν τον τρόπο έχετε την αξιοπιστία και την ταχύτητα που σας δίνει μισ συσκευή που λειτουργεί αυτόνομα, χωρίς την ανάγκη του γρήγορου ίντερνετ.
Επίσης δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη, καθώς βρίσκεται ήδη στο τερματικό σας.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του MyData και του MyData μέσω παρόχου;
Το MyData είναι η ελάχιστη υποχρέωση που έχουν όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις απο 1/1/2021. Περιλαμβάνει την ασύγχρονη αποστολή όλων των παραστατικών προς την ΑΑΔΕ και δεν αντικαθιστά τον φορολογικό μηχανισμό ή την ταμειακή μηχανή.
Το MyData μέσω παρόχου είναι η σύγχρονη (online και άμεση) αποστολή των παραστατικών πωλήσεων προς την ΑΑΔΕ. Η χρήση του αντικαθιστά τον φορολογικό μηχανισμό και οποιοδήποτε άλλο μηχάνημα πέραν του υπολογιστή ή του smartphone.
Θα πρέπει να τηρώ βιβλίο ταμειακής μηχανής;
Δεδομένου ότι η e-ταμειακή λειτουργεί με Mydata μέσω παρόχου, δεν είστε υποχρεωμένοι/ες να τηρείτε βιβλίο ταμειακής μηχανής.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε τα εξής:
1. Επισκεφθείτε τον ιστότοπο της ΑΑΔΕ στη διεύθυνση aade.gr και δηλώστε μόνο την Primer ως πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης και
2. Αποδεχθείτε και υπογράψτε τη σχετική σύμβαση του παρόχου στο gov.gr
Για τα δύο παραπάνω βήματα, σας αποστέλλονται αναλυτικές οδηγίες με email αμέσως μετά την πραγματοποίηση της αγοράς σας.
Υπάρχει όριο στις αποδείξεις που μπορώ να εκδώσω;
Δεν υπάρχει όριο στην έκδοση αποδείξεων. Υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης 10.000 αποδείξεων ανά μήνα (120.000 αποδείξεις ανά έτος). Αν έχετε ανάγκη για περισσότερες αποδείξεις από αυτές που προβλέπει η πολιτική ορθής χρήσης, επικοινωνήστε μαζί μας.
Υποστηρίζεται εκτύπωση σε θερμικούς εκτυπωτές;
Ναι. Η εφαρμογή υποστηρίζει θερμικούς εξαπτέρους ESC (A4/A5) και θερμικούς POS (58/80 mm) που ενσωματώνονται στις ταμειακές μηχανές V3 Mix ή V2s.
Περισσότερες λύσεις για την επιχείρησή σας
Αποστολή της Primer Software είναι να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα στους πελάτες της, με λογισμικό κορυφαίας λειτουργικότητας και αξιοπιστίας

e-ταμειακή

Primer ERP
