eΤαμειακή Pharmacy Bundle: Ολοκληρωμένο ταμειακό σύστημα για το σύγχρονο φαρμακείο

Αναγνωρίζοντας τις ιδιαίτερες ανάγκες του φαρμακείου σας, δημιουργήσαμε σε συνεργασία με την epay και την Τράπεζα Πειραιώς το e-Ταμειακή Pharmacy Bundle, ένα πακέτο ολοκληρωμένων υπηρεσιών για την οικονομική διαχείριση της επιχείρησής σας. Με το νέο μας πακέτο έχετε πλέον τη δυνατότητα να τιμολογείτε από μία μόνο συσκευή, χωρίς ERP και χωρίς φορολογικό μηχανισμό, χωρίς έκδοση Ζ, σε απευθείας σύνδεση με τον λογιστή, μέσω της Primer Software*.

*Η Primer Software είναι Πιστοποιημένος Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την ΑΑΔΕ

Το πακέτο eΤαμειακή Pharmacy Bundle συνδυάζει και διασυνδέει τα εξής:

Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης e-ταμειακή

Σύγχρονη και αυτοματοποιημένη λύση για την διαδικασία έκδοσης και διαβίβασης παραστατικών από οποιαδήποτε συσκευή με MyData μέσω παρόχου.

Υπηρεσίες Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την Primer Software

Ασφαλής τιμολόγηση σε όλες τις επιχειρήσεις από την Primer Software, η οποία είναι αδειοδοτημένη με αναβαθμισμένη πιστοποίηση σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ΠΟΛ Α.1158/2023

Αποδοχή πληρωμών από οποιαδήποτε συσκευή

Απευθείας σύνδεση με κινητό, τάμπλετ ή POS για άμεση έκδοση παραστατικών & αποδοχή πληρωμών μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας.

Καινοτομία για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών σας

Τα πλεονεκτήματα του πακέτου για το φαρμακείο σας

Εύκολη διασύνδεση

Η All-In-One λύση μας προσφέρει άμεση και αυτόματη διασύνδεση με όλα τα ιδρύματα πληρωμών, καθώς και δυνατότητα διασύνδεσης με όλα τα συστήματα ERP της αγοράς.

Offline λειτουργία

Η εφαρμογή μπορεί να λειτουργεί εκτός σύνδεσης για 48 συνεχόμενες ώρες. Εκδίδετε τις αποδείξεις σας κανονικά και αποστέλλονται αυτόματα χωρίς καμία ενέργεια απο εσάς αμέσως μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση στο διαδίκτυο.

Πιστοποιημένος πάροχος MyData

Η Primer Software αναλαμβάνει την ευθύνη της αυτόματης διαβίβασης των παραστατικών σας στο myDATA χωρίς καμία ενέργεια από τη μεριά σας. Έτσι, αποφεύγετε τυχόν λάθη και καθυστερήσεις, και η επιχείρησή σας θεωρείται πάντα συνεπής στις υποχρεώσεις της προς την ΑΑΔΕ.

Όλοι οι τρόποι πληρωμών

Γίνονται αποδεκτές όλες οι διεθνείς κάρτες, όπως MasterCard, Visa, UPI, Amex, Diners, καθώς επίσης και εναλλακτικοί τρόποι πληρωμών μέσω μέσω ιδρυμάτων πληρωμών (όπως π.χ. epay, Wordline κλπ)

Διαθέσιμα πακέτα

eΤαμειακή Pharmacy Bundle

Πλήρης ψηφιακή ταμειακή μηχανή!

  • Έκδοση αποδείξεων λιανικών συναλλαγών
  • Έκδοση αποδείξεων με αδύναμη ή και χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο
  • Αυτόματη αποστολή αρχείου παραστατικών στον λογιστή σας με email
  • Αποθήκευση πελατών για την ταχύτατη έκδοση απόδειξης
  • Έκδοση Πιστωτικών-Ακυρωτικών αποδείξεων
  • Έκδοση αποδείξεων για εμπορεύματα-προιόντα αλλά και για υπηρεσίες
  • Επιλογή διαμόρφωσης έως και 20 κατηγορίες ειδών
  • Υποστήριξη barcode scanner
  • Επιλογή έκδοσης απόδειξης μηδενικού ΦΠΑ με αιτιολογία εξαίρεσης
  • Έκδοση τιμολογίων
  • Εκτύπωση σε χαρτί Α4,Α5 και θερμικούς εκτυπωτές (ESC protocol)

56,00€ 10,00€ / μήνα

Δωρεάν με voucher ψηφιακού μετασχηματισμού

Περιλαμβάνει ενεργοποίηση υπηρεσιών MyData και 2 ώρες υποστήριξη, με κόστος 50€/έτος.

Περιλαμβάνει υπηρεσίες έκδοσης τιμολογίων ERP Invoicing, με κόστος 50€/έτος.

Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Συχνές ερωτήσεις - Αγορά/Εγκατάσταση

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή eΤαμειακή και να εκδίδετε αποδείξεις και να λαμβάνετε κάρτες απευθείας απο το κινητό ή το tablet σας, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1. Κατεβάζετε την εφαρμογή eΤαμειακή στην συσκευή σας, την ανοίγετε και την πρώτη φορά κάνετε κλικ πάνω στο κουμπί “ΑΓΟΡΑ”. Επιλέγετε το πακέτο που επιθυμείτε και ακολουθείτε τις οδηγίες αγοράς και ενεργοποίησης.

2. Απο το play store για Android κατεβάζετε την εφαρμογή epay softpos για να μπορείτε να λαμβάνετε κάρτες απευθείας απο το κινητό σας. Ανοίγετε την εφαρμογή και ακολουθείτε τις οδηγίες ενεργοποίησης.

Αφού βεβαιωθείτε οτι το τερματικό σας είναι συμβατό, μπορείτε να κατεβάσετε τις οδηγίες εγκατάστασης κάνοντας κλικ εδώ

Το voucher εξαργυρώνεται εντός του περιβάλλοντος της εφαρμογής με τους εξής 2 τρόπους:

1. Αν πρόκειται για νέα αγορά: βάζετε τον κωδικό του voucher στο αντίστοιχο πεδίο στο τελευταίο βήμα αγοράς (ταμείο), πριν την καταχώρηση της κάρτας σας.

2. Αν πρόκειται για ανανέωση (έχετε ήδη αγοράσει συνδρομή): εντός της εφαρμογής πατάτε τις τρεις γραμμές που βρίσκονται στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης, μετά πηγαίνετε στις “Γενικές Ρυθμίσεις” και τέλος πατάτε το κουμπί “Ανανέωση συνδρομής”. Επιλέγετε την επιλογή “voucher”, καταχωρείτε τον κωδικό και ακολουθείτε τις οδηγίες.

Το voucher που εξαργυρώνετε για την eΤαμειακή είναι το Πρόγραμμα 3, Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ

Η αγορά πραγματοποιείται απευθείας από την εφαρμογή. Για να ολοκληρωθεί η αγορά χρειάζεται:

1. Να επιλέξετε το πακέτο eΤαμειακή Pharmacy Bundle (αφού πατήσετε στο κουμπί “ΑΓΟΡΑ”).

2. Να ελέγξετε οτι υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στην τραπεζική (πιστωτική/χρεωστική) σας κάρτα.

3. Να επιβεβαιώσετε με την εκδότρια τράπεζα ότι η χρεωστική/πιστωτική κάρτα δέχεται επιβεβαιωτικό sms η push notification για online αγορές (αγορές μέσω διαδικτύου). Εάν έχετε πραγματοποιήσει αγορά με την κάρτα σας μέσω διαδικτύου στο παρελθόν, μπορείτε να προσπεράσετε το συγκεκριμένο βήμα.

Συχνές ερωτήσεις - Γενικές

Η εφαρμογή e-ταμειακή  είναι η πρώτη πιστοποιημένη απο την ΑΑΔΕ All in One λύση στην Ελλάδα για την αναβάθμιση των τερματικών POS σε ταμειακές μηχανές.

Ναι, η εφαρμογή e-ταμειακή αντικαθιστά πλήρως την ανάγκη της παραδοσιακής ταμειακής μηχανής και μπορείτε να εκδίδετε τις αποδείξεις λιανικών συναλλαγών απευθείας απο το τερματικό POS σας.

Η νομοθεσία προβλέπει την απαλλαγή απο την ταμειακή μηχανή όταν χρησιμοποιείται MyData μέσω παρόχου. Η Primer Software είναι αδειοδοτημένος πάροχος MyData, όπως διαφαίνεται στον παρακάτω σύνδεσμο της ΑΑΔΕ:

https://www.aade.gr/adeiodotimena-logismika-parohon-ilektronikis-timologisis

Η e-Ταμειακή υποστηρίζει όλους τους τρόπους πληρωμής: 

  • Μετρητά
  • Κάρτα
  • Μέσω τραπεζικού λογαριασμού
  • Επί πιστώσει
  • Προείσπραξη

Ναι, η e-ταμειακή μπορεί να εκδίδει τιμολόγια.

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Primer ERP για να εκδώσετε όλους τους τύπους τιμολογίων με ή χωρίς φόρους, τέλη και χαρτόσημα.

Επιπρόσθετα το Primer ERP υποστηρίζει:

  • Αυτόματη και άμεση (online) ενημέρωση των αποδείξεων απο την e-ταμειακή.
  • Αναλυτικές εκτυπώσεις για τις πωλήσεις, εισπράξεις, αγορές κλπ
  • MyData report με ανάλυση παραστατικών που έχουν εκδoθεί και αντίστοιχα τι παραστατικά υπάρχουν στο MyData
  • Υποστήριξη κάρτας εργασίας

..και πολλά ακόμα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ.

Ναι, η εφαρμογή δύναται να λειτουργήσει χωρίς ιντερνετ για 48 ώρες συνεχόμενα. Εκδίδετε τις αποδείξεις σας κανονικά και αποστέλλονται αυτόματα χωρίς καμία ενέργεια απο εσάς αμέσως μόλις αποκατασταθεί η σύνδεση με το ίντερνετ.

Το ίδιο ισχύει και για περιοχές που έχουν χαμηλές ταχύτητες ή διακοπτόμενο ίντερνετ. Η εφαρμογή λειτουργεί απρόσκοπτα και αποστέλλει τις αποδείξεις στο παρασκήνιο χωρίς καμία απαιτούμενη ενέργεια απο τον χρήστη.

Όχι, η εφαρμογή εγκαθίσταται αυτόματα επάνω στο τερματικό. Με αυτόν τον τρόπο έχετε την αξιοπιστία και την ταχύτητα που σας δίνει μισ συσκευή που λειτουργεί αυτόνομα, χωρίς την ανάγκη του γρήγορου ίντερνετ.

Επίσης δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη, καθώς βρίσκεται ήδη στο τερματικό σας.

Το MyData είναι η ελάχιστη υποχρέωση που έχουν όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις απο 1/1/2021. Περιλαμβάνει την ασύγχρονη αποστολή όλων των παραστατικών προς την ΑΑΔΕ και δεν αντικαθιστά τον φορολογικό μηχανισμό ή την ταμειακή μηχανή.

Το MyData μέσω παρόχου είναι η σύγχρονη (online και άμεση) αποστολή των παραστατικών πωλήσεων προς την ΑΑΔΕ. Η χρήση του αντικαθιστά τον φορολογικό μηχανισμό και οποιοδήποτε άλλο μηχάνημα πέραν του υπολογιστή ή του smartphone.

Οι αποδείξεις εκδίδονται με MyData μέσω παρόχου και, ως εκ τούτου, αποστέλλονται στο αντίστοιχο κανάλι (MyData μέσω παρόχου). Δεν υπάρχει ανάγκη αποστολής στο eSend.

Δεδομένου ότι η e-ταμειακή λειτουργεί με Mydata μέσω παρόχου, δεν είστε υποχρεωμένοι/ες να τηρείτε βιβλίο ταμειακής μηχανής.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε τα εξής:

1. Επισκεφθείτε τον ιστότοπο της ΑΑΔΕ στη διεύθυνση aade.gr και δηλώστε μόνο την Primer ως πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης και

2. Αποδεχθείτε και υπογράψτε τη σχετική σύμβαση του παρόχου στο gov.gr

Για τα δύο παραπάνω βήματα, σας αποστέλλονται αναλυτικές οδηγίες με email αμέσως μετά την πραγματοποίηση της αγοράς σας.

Δεν υπάρχει όριο στην έκδοση αποδείξεων. Υπάρχει πολιτική ορθής χρήσης 10.000 αποδείξεων ανά μήνα (120.000 αποδείξεις ανά έτος). Αν έχετε ανάγκη για περισσότερες αποδείξεις από αυτές που προβλέπει η πολιτική ορθής χρήσης, επικοινωνήστε μαζί μας.

Περισσότερες λύσεις για την επιχείρησή σας

Αποστολή της Primer Software είναι να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα στους πελάτες της, με λογισμικό κορυφαίας λειτουργικότητας και αξιοπιστίας

e-ταμειακή

Εκδώστε αποδείξεις απευθείας απο το POS σας, χωρίς ταμειακή, χωρίς ERP και χωρίς φορολογικό μηχανισμό! Ευελιξία και παραμετροποίηση στο έπακρο με πάροχο MyData

Primer ERP

Ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης εμπορικού και λογιστικής για την επιχείρησή σας. Ευελιξία και παραμετροποίηση στο έπακρο με πάροχο MyData

Primer ERP Medical

Ολοκληρωμένο σύστημα οικονομικής διαχείρισης του ιατρείου σας. Ευελιξία και παραμετροποίηση στο έπακρο με πάροχο MyData