Το Plugin αποστέλλει τα παραστατικά στο MyData;

Τα παραστατικά που εκδίδονται απο το Primer MyData Eshop αποστέλλονται σε πραγματικό χρόνο στην ΑΑΔΕ και το MyData.

Μπορώ να εκδώσω αποδείξεις λιανικών συναλλαγών που απαιτούν την χρήση ταμειακής μηχανής ή φορολογικού μηχανισμού;

Ναι, μπορείτε να εκδώσετε νόμιμες αποδείξεις λιανικών συναλλαγών απευθείας απο το Plugin, που υπό φυσιολογικές συνθήκες απαιτούν την χρήση ταμειακής μηχανής ή φορολογικού μηχανισμού.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας;

Λόγω της φύσεως του λογισμικού και επειδή απο την στιγμή της αγοράς παραμένει στην διάθεση του χρήστη για όσο καιρό διαρκεί το συμβόλαιο MyData, δεν υπάρχει η δυνατότητα μερικής ή ολικής επιστροφής χρημάτων μετά την αγορά του προιόντος.

Πως μπορώ να λάβω υποστήριξη για το προιόν;

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις συχνές ερωτήσεις και το εγχειρίδιο χρήσης για την επίλυση του προβλήματος σας. Αν δεν βρείτε την απάντηση στο ερώτημά σας, μπορείτε να μας στείλετε αίτημα υποστήριξης χρησιμοποιώντας την ενότητα “Υποστήριξη”, μέσα απο την ιστοσελίδα μας. Η υποστήριξη του προιόντος πραγματοποιείται αποκλειστικά απο την ιστοσελίδα μας (ηλεκτρονικά).

Το Plugin σταμάτησε να εκδίδει αποδείξεις

Αν το Plugin σταμάτησε να εκδίδει αποδείξεις, αυτό σημαίνει πως ο μηχανισμός διέγνωσε κάποιο σφάλμα και εισήλθε σε προστατευμένη λειτουργία ώστε να σας δοθεί η δυνατότητα να διορθώσετε το σφάλμα αποφεύγοντας έτσι ενδεχόμενη φορολογική παράβαση. Παρακαλούμε ανατρέξτε στην ερώτηση «Το Plugin μου αναφέρει μήνυμα λάθους» για περισσότερες πληροφορίες.

Το Plugin μου αναφέρει μήνυμα λάθους

Αν το Plugin σας αναφέρει μήνυμα λάθους, παρακαλούμε διαβάστε το μήνυμα λάθους και προσπαθήστε να το επιλύσετε. Αν η επίλυση αποτύχει, μπορείτε να δοκιμάσετε να πάτε στην καρτέλα «Ρυθμίσεις – Ρυθμίσεις MyData» και να κάνετε κλικ στο κουμπί «Επαναποστολή παραστατικού». Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν διορθώσει την λειτουργία του plugin, παρακαλούμε ελέγξτε την ιστοσελίδα σας, τον σέρβερ σας και τις λειτουργίες του.

Δεν μπορώ να τροποποιήσω τις παραγγελίες μου από το Woocommerce μετά από την εγκατάσταση του Primer MyData E-Shop

Αν έχει εκδοθεί απόδειξη ή τιμολόγιο για τις συγκεκριμένες παραγγελίες, το Plugin δεν επιτρέπει την τροποποίηση των παραγγελιών για λόγους ασφαλείας και αποφυγής φορολογικών παραβάσεων.

Μπορώ να ακυρώσω μία απόδειξη;

Ναι υποστιρίζεται η ακύρωση παραστατικών από το Plugin.Η έκδοση μίας απόδειξης λιανικών συναλλαγών από το Primer MyData E-Shop ισοδυναμεί με την έκδοση μίας απόδειξης από ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό, συνεπώς απαιτείται και η ίδια διαδικασία για την έκδοση ακυρωτικού στοιχείου λιανικών συναλλαγών.

To Plugin δεν λειτουργεί σωστα

Εαν το plugin δεν λειτουργεί σωστά π.χ. δεν ανοίγουν κάποιες σελίδες παρακαλώ εκτελέστε με την παρακάτω σειρά τα παρακάτω βήματα.

Πλοηγειθείτε στις Ρυθμίσεις->Μόνιμοι Σύνδεσμενοι

Βεβαιωθείτε οτι ειναι επιλεγμένη η επιλογή “Ονομα Αρθρου” ή Postname

Και στην συνέχεια πατήστε “Αποθήκευση” στο τέλος της σελίδας.

  • Ενημέρωση WordPress-Woocommerce

Βεβαιωθείτε οτι το WordPress ειναι ενημερωμένο στην τελευταία έκδοση.

Βεβαιωθείτε οτι το Woocommerce ειναι ενημερωμένο στην τελευταία έκδοση.

  • Απενεργοποίηση όλων των plugins 

Εαν το πρόβλημα συνεχίζεται τοτε απερνγοποιήστε ολα τα plugins και ξαναεργοποιήστε τα ένα ένα κάθε φορά για να εντοπίσετε ποιο plugin προκάλει το πρόβλημα.